mwalther Skrevet 15. mai 2001 Skrevet 15. mai 2001 Hei, Jeg skal til Kjeller flyplass i neste uke. Noen har som vet hvordan man enklest kommer seg dit fra sentrum? (kollektivt). markus Siter
Per Bråtebæk Skrevet 15. mai 2001 Skrevet 15. mai 2001 Hei Markus Kjeller ligger like ved Lillestrøm.For å komme dit har du et utall av muligheter.Enten ved å ta toget til Lillestrøm og ta buss videre,eller buss fra oslo.Hvis du er av den litt spreke typen kan du velge å gå fra Lillestrøm stasjon. Det tar ca 15 min.Enden på rullebanen på Kjeller krysser faktisk storgata.you can't miss it.Når det gjelder rute tider må du sjekke dette med Traffikanten. Mvh Per [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Jan Fjeld Skrevet 15. mai 2001 Skrevet 15. mai 2001 Hei Det er åpen dag på Kjeller nå søndag 20 mai. Harvarden og Vampiren er noen av de flyene som skal opp i luften. Dacotan var med i fjor. Vet ikke om den kommer i år. Er verdt ett besøk iallefall. Jan Siter
mwalther Skrevet 16. mai 2001 Forfatter Skrevet 16. mai 2001 Har kjeller en spesiell "parkeringsplass" heliplass H eller hva det heter for helikoptere? Siter
Tore Rasch-Olsen Skrevet 16. mai 2001 Skrevet 16. mai 2001 Noen som vet noe mer om denne dagen? Har tenkt meg dit og lurer på hvilke andre fly som er der. Blir det mulighet for "rundflyging"? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. mai 2001 Skrevet 16. mai 2001 Dette blir jo litt off topic dette men.... Er det noen som har vært på flyshow og sett Saab Viggen eller Saab Draken in action? Tenkte bare si at det er en helt utrolig følelse å høre / kjenne de flyene ! bedre en F-15 /16 /18 m.m.... (synes jeg da) sånn....done [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Tore Rasch-Olsen Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Christian, takk skal du ha. Jeg skal definitivt til Kjeller på søndag. Siter
Vegard Nilsen Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Det er vel ingen fra Grenland's området som skal kjøre innover til Kjeller på søndag??? Jeg har litt lyst til å være der [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Vegard Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.