Halvdan Hellenes Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvor streng er selskapet og hvor høy blir boten hvis man melder seg på som flyger uten å kunne fly ordentlig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 EDIT: Fjernet det som sto her! LOL! Oh [*********].. Fikk nettopp en email fra ham! Han eksisterer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ser ut til at dette VA er populært. Jeg husker noen år tilbake da der var et Tidligere VA (mytva), og før det stoppede skulle vi igjennom en test hvert halvår for at kunne graduere oss. Kanskje en idè at ta med hen av veien . Lykke til gutter. dette skal nok komme og bli et solidt bra VA. Mvh Ivar R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Setter mitt VA prosjekt pâ pause inntil videre til jeg fâr laert meg PHP osv.Sâ jeg flyr for my travel inntil videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Linkene til flyene som man kan laste ned er feil... Plus at i forumet står det: Forumet should now work.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer med åpningen og lykke til! Spennende VA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 hva går dette ut på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer med åpningen og lykke til! Spennende VA! Takk takk! Linkene til flyene som man kan laste ned er feil... Plus at i forumet står det: Forumet should now work.. Ja, det er en liten feil i admin systemet så den legger til \\\\\\ for hver " du skriver.. Men tog ikkje heilt den, med forumet? Virker det ikke? Funker for meg, men det kan ha noe med å gjøre at jeg har admin level og ikke userlevel.. Skal teste, men si ifra hvis det ikke funker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Var ikke noe som var problemet med forumet, Men siden det er engelsk, Burde det ikke ha stått The forums, Ikke forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Hehe, kansje det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.