Mathias Ganss Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Heisann! Jaja, etter diverse Osloprøver og tentamner har ACCNOR6 fått tailen i gir og satt seg ned litt. Resultatet er blitt at vi er klare for Northern Norway Flyin. Dette vil bli et flyin som holdes på fire flyplasser. De er som følger: ENEV Evenes ENTC Tromsø ENKR Kirkenes ENHV Honningsvåg Det man kanskje legger merke til her er ENHV Honningsvåg. Dette er en utrolig krevende flyplass og er blitt lagt til for flightsimmere med litt erfaring. Det er anbefalt å ha karter til denne flyplasse, men du kan lese en beskrivelse om approachen til ENHV på VACCN sin side )Link litt lenger ned). ATC trenger vi i fleng. Bare send en mail til accnor6@vaccn.org så skal vi se hva vi får til. Controller posisjonene som trengs finner du på VACCN på denne linken http://vaccn.org" TARGET=_blank>her Så jeg håper vi møtes over vårt solfylte land. (I hvertfall her i syd=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Bra Mathias! Jeg stiller med DASH8 eller Fokker 50, vi får se på dagsformen.... Regner med MINST 2 Missed Approach'er pr fly på Valan - Honningsvåg hvis været er passelig?! Arnt OK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Egentlig ganske så way-off-topic, men jeg har alltid lurt på: Er det fly-in eller flyin' det heter.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Kr. Gundersen Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Mathias. Kommer med min Dash-8. Bare en liten ting. Under Events på VACC Norway står det Saturday 20.05.01. På min kalender er 20.05.01 en Sunday. Blir fly-in'et Saturday 19.05 eller Sunday 20.05 ? Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Kommer som Bodø Kontroll jeg da [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] - Håper alle som har S1 eller høyere vil sette av tid til dette flyinet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Jepp,Jepp gode greier!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Stiller opp med Dash-8....ska bli artig! LN-EMK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Haughom Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Hei Stiller med DC-9 fra Kirkenes til Tromsø SK277 Hilsen Lasse Haughom lasse.haughom@c2i.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.