Ivar Skaugstad Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Denne helga er det modellmesse med modellfly, bilder, båter, RC fly og masse annet spennende! Stedet er Nidarvoll Skole, veien dit får dere finne ut selv.. Ikke mye mer å si om den saken, skal en tur dit i morgen og hvem vet, kanskje ser jeg noen kjente ansikt! Siter
Michael A B Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Denne helga er det modellmesse med modellfly, bilder, båter, RC fly og masse annet spennende! Stedet er Nidarvoll Skole, veien dit får dere finne ut selv.. Ikke mye mer å si om den saken, skal en tur dit i morgen og hvem vet, kanskje ser jeg noen kjente ansikt! Jeg var der tidligere i dag, og det var nok ikke så mye modellfly, biler og båter der, dette er hovedsakelig en modelljernbanemesse, med mindre jeg greide å overse flere rom da Nede i kjelleren var det en vegg med div modellfly ol, men det var det eneste jeg så der... Ellers, dette er siste muligheten til å få med seg modelljernbaneanlegget de har i kjelleren, før det rives og nytt bygges. Var flere som jobbet med egne modeller der, mye flott å se på for å si det mildt. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Tenkte å dra dit en tur, men ingen som ble med:P Det er jo TMJK som arrangerer, så det skal nok være mest tog. Så at Hobbyshop er utstiller og, så da var det vel noen fly Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.