Tom Knudsen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (VG Nett) Et kapret passasjerfly med 87 personer ombord har landet i Las Palmas på Gran Canaria. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152512 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvorfor stenger de flyplassen? Men bra at ingen ble skadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ekkelt når slikt skjer. Ser ut som "Los Marcianos"(Marsboerne) har alt under kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det eg ikkje skjønar er kvifor tufsen kapra flyet og tvinga det til den samme plassen det eigentleg skulle?.... eller er det noko eg ikkje har fått med meg? (Stod nettopp opp ifra middagsluren så litt trøtt enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Du leser for mye Torstein og sover for lite... Kapreren ville i utgangspunktet tvinge flyet til Frankerike, men som billetten sier, vi flyr deg til Gran Canaria. Dermed basta.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehehe... problemet var vel heller at det ikkje var nemnt i artikkelen då eg leste den. Vart litt meir intelligent då ja..... i den grad ei flykapring er ein intelligent ting å gjere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.