Johan Christian Stuan Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hei. Jeg kunne tenkt meg å melde meg inn i et Amerikansk VA for å fly i USA. Har funnet to kandidater, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken av dem. Tenkte kanskje noen hadde noe erfaring fra disse som de kunne tenkt seg å dele med meg. American Virtual Airlines eller United Virtual Airlines Johan Christian Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 United! Importer timene dine fra BAV og du kan ta CAT 3 checkriden med en gang. LItt kjedelig å fly Saabb340, dash og Embraer 120. Holder på i skrivende stund å ta CAT 3 checkriden Siter
Stian Rolandsen Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Eller du kan jo prøve deg på de to Amerikanske selskapene i flying tigers group, Delta og Continental. Der kan du også fly for American og United med visse begrensninger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.