Gå til innhold

Helikopterstyrt i England!!!


Kim Ruben Fjeldstad

Anbefalte innlegg

Dette er meget trist og høre. Både for meg og for min jobb. Jeg fikk meldingen fra jobben at en AS-365 Dauphin hadde styrtet likeved en plass som heter Blackpool utenfor England.

 

Ingen vet årsaken til styrt men fleste mistenker feil ved halerotor systemet som sviktet. 7 Mann er som sagt savnet etter helikopter styrten og ikke minst di som sto på platformen ventet at helikopteret skulle komme å hente dem heller styrtet rett foran øynene på dem.

 

Helikopteret skulle fra en platform til en annen platfor å hente personer og der igjen fly fr den andre platformen og inn til land, Men heller styrtet mellom disse to platformene.

Folka på den andre platformen som sagt ventet på helikopteret skulle hente dem og fly dem til land fikk noen traumatiske opplevelser og noen gjerne ville trenge Psykolog etter dette som så at helikopteret dems heller svingte mot venstre og deiste ned i sjøen rett under approach til platformen.

 

Vi vet da enda lite om ulykken siden helikopteret ikke er satt igang opphenting fra sjøen som nok vil ta litt tid før man får maskina opp. Vil tro at dette ikke er så altfor dypt siden dette er egentlig nærme land. Så jeg sørger for di 7 som kan ha omkommet tirsdag den 2 juledag og håper virkelig at det er noen overlevende som har klart seg. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...