Jakob Arne Brønstad Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 heisann! jeg og en kompis fra inderøya vil på flyspotting på værnes, vi vil gjærne i kontroltårnet, også inn på terminalen. og vist det ikke hadde vært for mye bry at vi ha kunne ha fått kommet inn i coktpiten på et fly? det jeg spør om da, er om hvem vi kan kontakte for at det ska skje? er det noen på forumet som har noen tips? takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvis dere vil opp i tårnet må dere ringe den som er på vakt når dere er på Værnes. Hjelper ikke å ringe flere dager i forveien da det er helt opp til vakta om han vil ha besøk. Inne på terminalen er det ikke mye å ta bilder av pga av vinduene osv.. Hvis dere vil ut i cockpit må dere sannsynligvis ha en bekjent i SAS eller NAX siden dette er opp til piloten å bestemme. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 okay, men hvordan går vi frem da? vist vi vil ha noen flotte bilder av div. fly? første gang på spotting:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis du går ned på togstasjonen og helt bort til tunnelen vil du finne den mest brukte spotteplassen. Når du er ved tunnelen går du opp til høyre og du er fremme.. Tror Ivar har et kart som han kan legge ut hvis han ser dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 takk hva med nærbilder av fly som er parkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Zoom... Man kommer ikke inn på rød sone(innenfor gjerdene) uten en grunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Zoom... Man kommer ikke inn på rød sone(innenfor gjerdene) uten en grunn.. hehe:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 men vist vi vil inn på terminalen for å ta bilder fra terminalen, er det mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jaja, men jeg vil ikke annbefale det i disse mørke dager.. Vinduene reflekterer lys fra resten av terminalen og ødelegger bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 okey, men når jeg skal ut å reise, tar jeg bilder fra selve flyplassen (i terminalen), å flyene! men er det slik at enn ikke kommer gjennom sikkerhetskomtrollen uten bilett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Man kommer inn uten bilett ja. Jeg har hvertfall aldri blitt stoppet og spurt om bilett. Heey innlegg nr. 2222 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Trenger ikke noe bilett for å komme inn der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Trenger ikke noe bilett for å komme inn der.. Men jeg og du Åge vi var jo veldig heldige som fikk komme opp i Airbusen(A320) takket være brannmannen...pluss teste APP simmen til Avinor!!! Er en VELDIG fin spotteplass på Værnes!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 har dere bilder som dere kan legge ut/har lagt ut? fra turen deres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hm.. De var lagt ut for en stund siden. Du har vel MSN? Send adressa di på PM til meg så skal du få de;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 har dere bilder som dere kan legge ut/har lagt ut? fra turen deres? Bilder fra mine turer kan du finne ved å klikke på linken i signaturen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.