Geir-Anders Hansen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Vi hadde ett veldig hyggelig mini møte på Pepes Pizza i Sarpsborg og nevnte om vi evt skulle prøve og holde dette fast evt første lørdag i hver mnd. Så her er vi igjen Lørdag 2 Des. Who is in Same place same time, pepes Pizza Sarpsborg, kl 17:00! Kort varsel men noen som kunne tenke seg og komme igjen.... Alle er velkommene selvfølgelig, blir lett fly prat og pizza/øl/brus generell chat NB: Vi satt i andre etage sist, prøver og få samme plass, og tar med meg FSX cover og setter det på bordet så det ikke skulle være tvil Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 En kjær FS2002 bruker føler seg ikke spessielt velkommen blandt de store gutta.. Flott tiltak, desverre er jeg nok på feil side av fjorden på lørdag, men dere får komme med en fyldig raport og bilder! Siter
Sindre Hansen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Som jeg sa på MSN Geir, jeg er med Gleder meg nesten mer enn sist.... Siter
Truls Petter Elven Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Desverre så jobber jeg til helgen Siter
Kjetil Olsen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Da får jeg bli stedfortreder for deg, Truls. Tenkte meg en liten tur på Peppes. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Ok Gents, oppmøte liste foreløpig som følger; Kjetil Geir-Anders Sindre La oss få med 3-4 til Siter
Gjest Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg kommer gjerne en tur om jeg får lov..... Siter
Kjetil Olsen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Geir kommer, det blir hyggelig. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Veldig bra Geir, du skal få lov og komme oppmøte liste foreløpig som følger; Kjetil Geir-Anders Sindre Geir x2 Siter
Truls Petter Elven Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 kommer innom en liten tur i kveld da, blir kaffe på meg da og nå på jobb Sees! Siter
Gjest Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg må sette kursen til Ringerike sykehus pga familie, så jeg bortfaller i dag. Siter
Sindre Hansen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Da var nok en fin kveld over.. Dessverre litt kortere for min del, ettersom det ble store kommunikasjons problemer med "pirat" taxien Siter
Gjest Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Håper dere hadde det fint, jeg fikk noen nært med blodpropp på sykehuset i dag, så klarte ikke desverre, men neste gang.... Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Var koselig som vanlig, men kunne vært noen ekstra piloter der Vi får legge opp en plan for neste møte, noen ideer........ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.