Gå til innhold

Tårnbesøk


Tom Ekle

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært i noe Tårn eller ATCC,men jeg har snakket med luftfartsverket Røyken og der er det omvisninger [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] men det nytter ikke bare å møte opp det er lurest å ta en telefon [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av SVEIN KJØRSVIK:

Jeg har vært med å satt inn og testet en del av utstyret som de bruker der inne. Ved Røyken altså.

 

+ en del andre tårn og kontrollsentra rundt om i verden ... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dere har visst hatt arbeidsuke på et av de KULESTE stedene som går an...men hva gjorde dere på?

Kan ikke tenke meg at f.eks. TWR controllerne sa "Ja, ja nå skal vi spise lunch, bare ta over du..." Eller?

Og hvorfor har ingen sagt at det går an å få arbeidsuke på en flyplass før?? (Ja ja jeg VET at jeg er sur [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] men det plager meg at jeg nettopp har hatt arbeidsuke, og jeg jobbet på MX-sport i stedet!

Daniel Gjerstad

daniel@gjerstad.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Selv så hadde jeg arbeidsuka mi på Torp hos Widerøe Norsk-Air for en god del år siden... Jobbet som stuer et par dager med Emb-120 Brasilia, jobbet på catering en dag hvor jeg fikk hive i meg brus og godteri når det passet meg, og jeg jobbet i hangaren en dag hvor jeg fikk hjelpe til med å sjekke/ bytte lyspærer i cockpit, o.l... Som bonus fikk jeg en tur/ retur Bergen på klappsetet i Brasilian... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Hadde også Operasjon Dagsverk hos Helifly en gang hvor dagen gikk med til mekking på småfly og helikoptere... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

 

Neida.... Du må da spørre deg frem hvis du skal gjøre noe kult ved sånne tilfeller (og ikke ta nei for et svar) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 12-04-2001: Endret av: Kenneth G. Sørensen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kult ut...og siden vi får arbeidsuke neste år også, så skal jeg nok søke...

Mvh.

Daniel Gjerstad,

S1

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...