Gå til innhold

SAS flyr Trondheim Stockholm


Jan Fredrik Furøy

Anbefalte innlegg

Ny rute for dere i trøndelagen...

 

6NOV06

 

Source: Adresseavisen

 

Message: Bare to måneder etter at Widerøe bestemte seg for å legge ned direkteruta mellom Værnes og Stockholm, kommer et nytt Stockholms-fly. 5. mars overtar nemlig SAS Sverige. - Undersøkelser viser at det er mellom 30.000 og 35.000 som årlig reiser mellom Trondheim og Stockholm. Vår nye rute vil bli betjent av et større fly enn det Widerøe benyttet, en 72-seters Dash, forteller Peter Nilsson i SAS Sverige. SAS starter med en daglig flygning - mandag til fredag

 

Mvh

Jan Fredrik

SAS807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ruten bestilte jeg flybilletter for et par stk den 10. desember til. Trodde den alltid var der da jeg oppdaget den =P

 

Da er vi en gjeng som skal fra Stockholm til Molde.

Et par skal fly fra Stockholm, Trondheim og til Molde.

Jeg skal fly MD80 for første gang fra Stockholm til København til Bergen (D400?) til Molde (F50)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre, du kan si hva du vil. Men jeg jobber tross alt ombord blandt annet på den ruta og tror jeg vet hvilke fly vi bruker på de forskjellige rutene. De gangene TRD-ARN har blitt flydd med en q400 er det pga ledig kapasitet på 400 og at våre 300 maskiner har stått med tekniske problemer. Men i utgangspunktet er ruta programmert med en 50 seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...