Per-kristian Jensen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Da skal jeg ha enda en trening på Bodø. Det er den 4 November klokken 14.00Zulu til 16.00Zulu som vil si fra klokken 3 til klokken 5 norsk tid. Håper på masse trafikk p.g.a treningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Rekker det akkurat ikke, pga. jobb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skal se om ikke jeg kommer en tur denne gangen PK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Beklager,men er i Oslo da skal på klasse tur. Har du anledning til å sitte i bodø på fredag? edit: hvordan gikk det i går PK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Vil bare minne alle på om at treningen min starter om En time. Håper på en del fly. Og Johan det gikk bare bra. Litt surr på slutten men ellers ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.