Kjetil Olsnes Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei, Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse bladene i Stavanger eller Sandnes. Har sjekket i Narvesen på ruten og på Sola. Men dem er utsolgt.... mvh Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har abbo på PCPilot og er fornøyd med den dealen. Kjøpte et par nummer i løssalg før jeg bestemte meg for det. Fikk se et ComputerPilot på et møte vi hadde i OFKL, og har vært rundt i "alle" kiosker og spurt etter det. På Narvesen pleier de og være behjelpelig med og ta inn spesielle bleder om man spør, men ComputerPilot var ikke i deres sortiment, så det kunne de ikke hjelpe meg med. Det virker da som det bladet ikke selges i Norge, correct me if i'm wrong. Please! Har lastet ned PDF av bladet og lest det på PC'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg pleier å kjøpe pc pilot på Narvesen ved fiskepiren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 29. oktober 2006 Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2006 Dersom det er et blad du gjerne vil ha tak i, kan du be kiosken om å ta det inn, snakk helst med butikksjefen eller lesestoffansvarlig. Narvesen Arneageren er den største bladkiosken i Rogaland og har bladet i sitt sortiment. Det kom ny utgave sist fredag. Hilsen Narvesen, Buskerud storsenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Narvesen på arnageren (forran biblioteket) i Stavanger, har norges største utvalg av blad! De har ca 10-15 forskjellige flyplass, blant annet PCPilot og computerpilot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.