Tommy Iversen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dette ser jo rimelig heftig ut Ser ut som en must for en hver flysim entusiast. http://www.dingz.no/php/art.php?id=342757 Plass til yoke, spaker, stikke, 3 skjermer osv. Woho. Årets julegave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har den stolen på bildet. Sinsykt digg, men dyr som fy! Skulle rydde et lager, og der sto den. 10.000 spart. Litt av hvert man kommer over som vaktmester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Arbeidspulten er perfekt for gamere med store planer om å låse seg inn på rommet sitt til våren atter titter frem. Kjøper du en heftig spillstol med innebygd kjøleskap i tillegg er du klar for en lite sosial vinter. Har du ikke nok kondis til å gå til ditt normale kjøleskap så vet ikke jeg Så litt digg ut allikevel dette bordet da! God plass er noe jeg VIRKELIG trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Prisen på bordet var ikke skremmende heller! 3300,- er jo levelig til tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.