Julian Barratt-Due Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da skal jeg og Einar Kristiansen ta turen fra EGLL til ENGM. ETD herfra er 2305 Norsk tid, så regner med å lande på ENGM ca 0100 norsk tid! Hadde vært strålende om noen ville tatt seg tid til å få oss trygt ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hmm..... Føler jeg ble litt sjalu nå... Viste ikke at du var av den utro typen Julian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 HEHEHE Einar fikk litt dårlig tid på seg, så ble bare meg oppover! Er on my way nå og regner med ETA ca om 1t og 35 min! Ivar, trodde du hadde gitt opp FS jg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det ble heller en flott ENGM_APP kveld på meg Må holde hjernetrimmen vedlike for snart er det SS utsjekk Tross alt med dårlig sikt på GM i kveld,så det ble mange missed app.(Artig for ATC,men surt for pilots ) Julian/m besettning og mange andre ble loset trygt ned (tror jeg ) ..Good landing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja var en artig approach, flyr nesten bare i Europas storbyer, hvor det sjelden er SÅ limited visibility som det vi hadde i kveld, så var gøy å teste ferdighetene litt! Takk for ATC service Einar, og han andre som satt på ENOS! Ha en fin helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det var vel Erik som satt ENOS Litt gøy å fly med dårlig sikt også.. Fikk rwy in sight 200 fot over minima i går. Upåklagelig service i går ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.