Trond Meier Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da skal jeg og Christian sitte EDDL (Dusseldorf) APP og TWR i kveld fra 19/19.30 og utover. Vi ønsker alle velkommen! Kart og greier her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skal prøve å ta en tur :=) .. tenker jeg tar en LOWI - EDDL.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sitter det nordmenn i "tårnet" på düsseldorf Er ikke VFR operasjoner tillatt der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 VFR er tillatt.. bare husk at prosedyrene er litt forskjellig fra Norge. Og ja. det sitter nordmenn der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nice jeg kommer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor finner jeg VFR kart da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Tja, godt spørsmål Men bla.a så skal squawkkode 0021 brukes under 5000 fot, og 0022 brukes over 5000 fot (som er TA). Under 5000 skal du ikke ta kontakt med APP, men kun med TWR når du flyr inn i det luftrommet. Du får lete litt på nettet og se om du finner noen kart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nå er jeg på vei.. ETA 19:25 :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er noe VFR kart her .. må registrere deg.. usikker på om det koster noe http://www.charts.ivao.de/edll/edll.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da er jeg på vei B767 AAL354 Heavy . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Takk for at dere tok turen innom edit: var en veldig aktiv kveld til tider.. Da vi logga på var vi omtrent de eneste i Tyskland online, noe som dro masse fly. Så ble det stilt og så masse fly igjen. At dere tre kom så tett var bare morsomt. Stakkars PKJ som fikk innflyvninga forstyrra av en noob på VFR (som senere ble kasta av Vatsim) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe, ja jeg så det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det var en artig tur med B767 ja dette må gjøres igjen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.