Karl Mathias Moberg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! Jeg skal lære en venn VATSIM idag, og derfor lurer jeg på om noen gidder å bemanne ENSV_CTR/ENZV_APP (og kansje tower? ) Kan noen hjelpe meg og min venn med dette? Vi skal fly LFMN (Nice) til ENZV (Sola) Beregner avgang ca 18:30 ++ Og det tar vel 2 1/2 - 3 timer opp. /Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skal se om jeg greier den biffen... Det avhenger litt av at jeg får skriveren i gang, men det pleier ikke å være et problem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Fligten gikk til [*********].. Fikk emergency rett etter takeoff og nødlandet på Nice igjen.. Flyr ENGM ENZV istedet. fspax kan brenne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 OK... Jeg er pålogget i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Fligten gikk til [*********].. Fikk emergency rett etter takeoff og nødlandet på Nice igjen.. Flyr ENGM ENZV istedet. fspax kan brenne.. Var da voldsomt til problemer du skulle ha Mathias. emergency på Nice, aircraft collision ved gate og dobbel engine fail under takeoff på vei til Sola...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 har du pspax emergency på 100% eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 He he. Ja, jeg trro du skal skifte din mekaniker ud, eller begynde at betale ham lidt mere i løn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Mekanikeren er sparket, og 5 nye er ansatt! Med 2kr timen! FSPax emergency er på 2 eller 1% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.