Gå til innhold

Gjest kontroller!


Daniel Larsen

Anbefalte innlegg

Så længe det er indenfor vaccsca er det eneste du skal gøre at læse op på procedurer/kort.

Som ATC indenfor VACCSCA må du sætte dig i hvilken som helst lufthavn i Danmark, Norge, Sverige. Blot du opfylder de generelle Rating regler.

 

Men hvis vi tar EKCH som eksempel, som er innenfor VACCSCA må jeg ikke da ha en utsjekk på EKCH for og sitte der? hvem kan jeg kontakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært online på EKCH_APP i snart en time... Det virker som en fin flyplass og være ATC på...

Bra gjort, Daniel! EKCH är en mycket trevlig flygplats att kontrollera på. Fler borde följa ditt exempel att sitta i de andra länderna inom VACCSCA.

 

Se bara till att studera charts och sector descriptions noga osv innan ni sätter er på en ny flygplats - detta gäller ju oavsett om det är i det egna landet eller inte. Ta en lätt position i början, t.ex. GND. Ett bra sätt är också att lyssna på en erfarenh flygledare på det flygplatsen.

 

Kontakta AOR-chefen eller använd vårt forum om ni har några frågor om flygplatsen.

 

Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...