Andreas F. Tollefsen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Leter etter en topic jeg postet i screenshot forumet i mars-april 2005. Angående flybilder fra Vietnam. Noen som kan forklare hvordan jeg søker etter dem? Finner kun fra 16.7.05. Selv om jeg velger 3 år. Takk for hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Torp Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tror at gamle screenshot-poster blir slettet etterhvert... Correct me if I'm wrong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mulig jeg tar helt feil nå (bommer på måneden i hvert fall), men er det disse Andreas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Nei, dessverre. De jeg savner er real. Fra påsken 2005. Har akkurat kommet hjem fra en liknende tur, og tenkte å sjekke bildene fra sist før jeg legger ut årets bilder. Kanskje posten er slettet da. Synd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det stemmer det - Jeg sletter gamle emner fra screenshots og snackbaren innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.