Gå til innhold

Nye filmer i shoppen


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Da har jeg fyllt på med noen DVD-filmer i shoppen, og denne gangen er temaet frakt.

 

Polar Air Cargo Boeing 747 tar deg med på en tur rundt jorden fra New York.

 

West Air Europe er et navn som blir kjent i Norge når de nå skal begynne å fly post her. Filmen tar deg med på en tur (med nettopp post) i Sverige.

 

Silk Way Airlines IL-76 - Bli med dette spesielle flyet til Afghanistan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Har aldri følt noen trang til å hverken sitte i cockpit eller kjøpe filmer fra cockpit, men den 747 saken så jo litt interessant ut. 3 timer og 15 minutter, inkludert en go around. Noen som har sett denne som kanskje kan overtale meg til å kjøpe? "" Vurderer også 747'en fra PMDG, så denne hadde jo kanskje vært litt nyttig i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den Polar Air Cargo DVD'en en stund nå. Jeg kjøpte den etter å ha kjøpt PMDG sin -400F addon "" Den har som de andre World Air Routes DVD'ene ikke samme kvalitet som ITVV sine, men personlig synes jeg denne er en av de beste fra WAR.

 

Du blir introdusert til cockpiten i både 747-200F og 747-400F, blir med på en walkaround, ser noen bilder fra loading og unloading av lasten, mange approach, landinger og Takeoffs mm. Man får også være med på en spennende go-around i Miami, etterfulgt av lavflygning med 747-400F over et nattopplyst Miami, etter at en Airbus A319 (trur jeg det var) ikke klarte å forlate rullebanen fort nok. Som sagt, ikke samme kvalitet som ITVV sine DVD'er, men en av WAR sine beste etter min mening ""

 

Hvis du vil ha en DVD som virkelig går i dybden hvordan man flyr en 747-400, anbefaler jeg denne fra ITVV hvis du ikke allerede har sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...