Stian Rolandsen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hei. Jeg vil bare få komme med en anbefaling av bok å lese. "Vi Styrter!" - Øksedrama på Kato Air flight 605 av Yngve Jacobsen Jeg fikk låne boka i går og leste halve boken før jeg klarte å legge den fra meg. Jeg er snart ferdig med boken etter noen søvløse og forkjølte timer i natt. Boka får meg til å svette i hendene mens jeg leser, spesielt de detaljerte beskrivelsene av selve hendelsen i lufta. Det er et MUST for alle flyentusiaster å lese denne boken, så har du ikke allerede gjort det, så løp til nærmeste bibliotek eller bokhandler å få tak i boken. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hvilket forlag?! Hvis den er fra Gyldendal får jeg den gratis! Siter
Fredrik Bachke Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Kan ikke si meg mere enig, lånte denne på skolebiblioteket... Anbefales på det sterkeste Siter
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hvilket forlag?! Hvis den er fra Gyldendal får jeg den gratis! Har ikke lyst til å sende en til meg da? Siter
Gjest Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Boken er utgitt av forlaget Skyline. Siter
Thomas Polden Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Kjøpte den på haugenbok.no forleden. Er virkelig fornøyd med den, boka kan virkelig anbefales. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.