André Olstad Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ahh..typisk..så har jeg arbeidssøndag. Skal frakte passasjerer på vei fra Buktamo til Tromsø da dette foregår. Fy f..jeg er misunnelig nå! Nå var dette forrige søndag da... Men blir nok litt trafikk til neste søndag også med tanke på at det er checkout åde i Norge og Danmark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Da har mailen kommet Senior Controller Utsjekk bestått Da har jeg endelig nådd den øverste rating som ATC Kanskje det kan bli Eurocontrol nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Får gratulere deg Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 GRATULERER CHRISTIAN! Dette har du fortjent!! Kan vå prøve å få til en trening til nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 grattizz Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer! O my good.. VATSIM INFO S1 Einar Kristiansen Total online as ATC.737:33:40 ..er vel påtide å stige i gradene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.