Kai Dreyer Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Er det noen som kan si meg hvor jeg kan få tak i Sjekklistene til, Widerøe, Sasbraathens, Norwegian og kato air førså vidt.? Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Tror ikke du får tak i dem helt uten videre, det er kun piloter og tekniker som har dem! Er ikke noe de deler ut til hvem som helst! Men send meg en PM med din MSN adresse så skal jeg se hva jeg kan ordne! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hvis du improviserer litt så kan du jo ta deg bryet med å sende en e-mail eller et brev til de forskjellige selskapene å si at du samler på checklister eller noe lignende. Havner brevet hos den rette personen så kan du bli overrasket over hvor mye stash du faktisk kan ende opp med. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Kim Ruben. Du kan jo sende han den generelle 737 sjekklista for 800-serien. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.