Gå til innhold

Air France Boeing 747-400

Oddgeir Refvik

Anbefalte innlegg

Skal reise med Air France Boeing 747-400 fra Miami til Paris sondag om 14 dager. Noen som veit kordan Air France er nar det gjelder besok fremme? Reiste med Air France Boeing 747-200 fra Paris til St. Martin i host, men var da dessverre ikkje fram og kika. Naar er beste tid aa sporre om noko slikt?

Rekner med at eg misser fly og bagasje vidare til Oslo i Frankrike som vanleg.. Den Charles de Gaulle flyplassen er et veldig rot!

Med det samme eg er inne pa temaet om en tur fram og kike. Kordan er American Airlines nar det gjelder dette? Reiser med American Airlines Boeing 737-800 samme helga fra San Juan til Miami..

Beklager, men her ombord har vi amerikanst tastatur og eg orka ikkje dei Alt + xxx kodane for a, oe og ae !

oddgeir refvik

"Monarch of the Seas".......seiling in paradise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Skal reise med Air France Boeing 747-400 fra Miami til Paris sondag om 14 dager. Noen som veit kordan Air France er nar det gjelder besok fremme?

Hei.

Jeg var framme i en AF 735 i sommer og fikk sitte der under landing. Sjekk her for øvrig:

http://www.flightsim.no/ubb/Forum5/HTML/003063.html"'>http://www.flightsim.no/ubb/Forum5/HTML/003063.html" TARGET=_blank>http://www.flightsim.no/ubb/Forum5/HTML/003063.html

quote:

Rekner med at eg misser fly og bagasje vidare til Oslo i Frankrike som vanleg.. Den Charles de Gaulle flyplassen er et veldig rot!

Hehe ja det er jeg enig! De klarte å rote bort baggasjen til meg og min mor i sommer. Dvs vi fikk den to dager etterpå da.

mvh, Ole Martin

[Endret av Ole Martin Walberg 02-03-2001.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YOOO.....!!!

Må nu skryte litt også..he-he.Reiste fra Bodø til Gardermoen med Braaten's 737-800 her i fjor sommer,Fikk sitte på 'klappsetet' i fra STO (Sandenessjøen) og helt til hjulan daska i asfalten på rwy 01L...Kjempe-opplevelse!!! Grei captein,Lærte meg masse under turen, da jeg fortatle at drev å fløy på simmulator..

LN-EMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan du!

Eg bur i Maloy paa vestlandet. For tiden jobber eg som miljomaskinst paa cruiseskipet "Monarch of the Seas" Vi seiler San Juan, Puerto Rico - St. Tomas - St. Martin - Antiqua - St. Lucia - Barbados og tilbake.

Foer jula var eg paa "Enchantment of the Seas" som vanleg 2. maskinist. Da seila vi ut fra Port Everglades i Fort Launderdale.

Alle mine reiser er da dekka for min del, men trur ikkje Royal Caribbean betaler saa veldig masse heller naar enn tenker paa kor mange som flyr her. Vi er no 750 mannskap berre paa denne baaten da. Dei fleste er 6 mnd ombord i slengen, men alle norske offiserer er 14 veker eller mindre. Eg er her 8 veker denne gangen! Blir kalt aa komme tilbake til Norge. Vi har vinter her i sorlige karibbean oxo naa da, men temp er behagelige 30 grader..

Heldigvis skal eg ikkje reise via New York heim igjen som eg gjorde bortover.. Det er visst eg frykteleg uver der fortiden.

Rekner med at eg unngaar snostormer i Miami!

Haper dette var svar paa ditt spr. Er det mere du lurer paa er det berre aa sporre i vei!

Oddgeir Refvik

2nd engineer environmental

"Monarch of the Seas"

(Paa vei fra Barbados til San Juan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...