Gå til innhold

Flyplasser i Danmark?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Sitter her å planlegger distinasjoner for min tur sørover i neste uke. Det viste seg at avstandene ikke var så enormt store som jeg hadde trodd der nede på østlandet, og vurderer derfor å ta en tur over til Danmark iløpet av uken.

Noen som har forslag til steder som ligger innenfor to timer fra Torp som kan by på en eksotisk opplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett sånt mas på deg da... ""

 

...men har da hørt mye fint om Læsø (EKLS)....

 

Er vel bare en drøy time fra Torp det, om du flyr direkte. Må jo være fint der, tatt i betraktning at det går "rutefly" mellom Torp og Læsø... ""

 

Utover det så ligger vel strengt tatt Danmark for dine føtter, siden du nok når Tyskland på ca. 2:30... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ypperlig forslag...

 

201 nm er korrekt, om man flyr direkte, med en strekning på 120 nm over vannet.

 

Om man legger kursen om Skagen, for å kutte havgapet ned til 80 nm, så er det allikevel bare en tur på 215 nm...

 

Forøvrig vil jeg anbefale PocketFMS som er et flott (og gratis) program til nav-planlegging og inflight GPS-navigasjon med laptop eller PDA... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...