Thomas Hjelset Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei og hopp. Den 20 August reiser jeg til statene for et år. Turen over blir Bergen-Oslo-Reykjavik-Minneapolis. Er såpass klok at jeg vet det blir 757 på de to siste etappene, men det jeg lurer på er om noen her har flydd med Icelandair før? Blir nok skuff med 757 kabin mot Continental Airlines 767 kabin som jeg var i i 2003 til New York. Men men. De som har reist med Icelandair, fornøyd med selskapet? God mat? Bra service? Kule filmer? Si din mening om Icelandair her, så vet jeg hva jeg har å se frem til. Takk på forhånd [image]http://www.b757.info/Index%20photos/Winglets%20TF-FIN%20Icelandair%2020060210%20Keflavik%20DU.jpg[/image] (Copyright på bildet har Davìd Bràr Unnarson) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Fløy med dem til reykjavik en gang i tiden, maten var god oppover, da vikk vi biff stroganoff, hjemover spiste jeg ikke, crewet var hyggelige og snakket til og med norsk, men har du stor rompe, er ikke setene noe særlig Fikk til og med lov til å besøke cockpit under flight! Spurte selv da... Men de sendte ingen filmer, bare noen sånne video-klipp fra skjult kamera... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg fløy Oslo - Reykjavik - Boston og tilbake med Icelandair for ca. 2 måneder siden. Veldig ålreit, men noe trangt mellom Oslo-Reykjavik. 757 fra oslo-Reykjavik-boston, 767 fra Boston-Reykjavik og 757 tilbake til Oslo igjen. Maten var god, filmen sugde og setene var helt greie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Fløy med Iceland Air til New York i fjor. [image]http://home.online.no/~sulebust/travel/usa2005/2005usa_large_001.jpg[/image] Hadde "mellomstopp" på Reykjavik for flybytte. Har kun positive ting å si om dem. Mat etc. er ganske standard men hyggelig betjening, punktlighet og god service. Ikke noe "tull" som jeg har opplevd med enkelte andre selskap. Mvh Bernt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Takker for svar gutter. Tror jeg har noe å glede meg til, selv om det kommer til å bli trangt i de 6-7 timene fra Reykjavik til Minneapoilis... Har Icelandair mange 767. Tror dere det er muligheter for det på turen Reykjavik-Minneapolis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tror de hovdsaklig har 757'ere, samt to 767. Usikker på dette, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ruteinfo: Oslo, Gardermoen til Reykjavik, Keflavik Intl Flight: FI 319 Airline: Icelandair Depart: Oslo Airport Terminal: Departure Time: 14:45, 20 August 2006 Arrive: Reykjavik Keflavik International Apt Terminal: Arrival Time: 15:25, 20 August 2006 Stops: Non-Stop Travel Time: 2hrs 40mins Aircraft: 752 (Boeing 757-200 Passenger) Classes offered: Business Economy Notes: Reykjavik, Keflavik Intl til Minneapolis, St. Paul Intl Flight: FI 657 Airline: Icelandair Depart: Reykjavik Keflavik International Apt Terminal: Departure Time: 16:35, Sunday, 20 August 2006 Arrive: Minneapolis International Apt Terminal: Lindbergh Arrival Time: 17:55, Sunday, 20 August 2006 Stops: Non-Stop Travel Time: 6hrs 20mins Aircraft: 757 (Boeing 757 (Passenger)) Classes offered: Business Economy Notes: På TV'ene blir det vist bl.a Top Gear, Just for Laughs og Mission Impossible 3! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Utne Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Mange erfaringer... Etter å ha bodd på Island (4mnd) og t/r 7-8 ganger så har eg vel det. 2 t/r med Maybe Airlines (RNoAF C-130) Masse positivt å si om Icelandair. Til Minniapolis kan du "risikere" å få 757-300... Den er RÅÅÅÅ. Flotte fly og utrolig bra Service! PS: 767 leies ut til charter... Go tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 PS: 767 leies ut til charter... Go tur... Ikke bare, http://www.airliners.net/open.file/0901297/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.