Gå til innhold

Turné i kveld, 30.07


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ta en turné i kveld, hvor jeg flyr innom engm og essa, hvor det er training på begge steder. Hvis det er andre posisjoner i norge som er bemannet, blir det eventuellt startpunkt. Ellers tenkte jeg og ta EKCH->ENGM->ESSA. Starter 18.30, og flyr 737-700.

 

Noen som blir med og hjelper studentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke for flott ATC service i kveld "" Alt gjekk som smurt for min del, heilt ifrå oppstart på GA Parkeringa på Gardermoen til eg stengde motoren ved GA Parkeringa på Arlanda "" Takk for god service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til deg Trond! Svensken fikk også mine gratulasjoner før han logget av.

Hadde en fin tur, men det evindelige problemet med at en motor faller ut, oppsto igjen på turen fra EKCH->ENGM. Reassignet ENGINE CONTROL til en tast jeg aldri bruker, så nå håper jeg det problemet er borte.

Turen fra ENGM->ESSA gikk fulstendig uten problemer. Så på ServInfo at det var fin trafik i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det problemet før eg og Geir "" Men eg fjerna heile tasten eg. Engine select brukar eg aldri uansett hehe... når eg flyr med tomotrs så har eg enten begge motorane på heile tida, eller så deler eg opp motoraksane på to spakar på Yoke'n "" grattis til kontrollarane ja ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert like greit og fjærne den ja... tenkte jeg ikke på. Får forresten ikke konfigurert lyden i SB3 lenger, det er litt dritt. Prøvde om og om igjen før flighten i dag, men for og ikke bli for forsinket, gav jeg F og brukte tekst istedet.

Skal sjekke litt på SB3 forumet før neste flight. Får brukt mikken i andre aplikasjoner, så jeg skjønner ikke helt dette her. Det tar liksom aldri slutt med problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...