Geir Teigo Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Tenkte jeg skulle ta en turné i kveld, hvor jeg flyr innom engm og essa, hvor det er training på begge steder. Hvis det er andre posisjoner i norge som er bemannet, blir det eventuellt startpunkt. Ellers tenkte jeg og ta EKCH->ENGM->ESSA. Starter 18.30, og flyr 737-700. Noen som blir med og hjelper studentene? Siter
PEtter blindheim Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nja, høres fristende ut.. Men så har jeg aldri fløyet på Vatsim før Siter
TOS Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Eg kjem nok hoppande med min Cessna 182 LN-RAA om eg får tid. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Det hadde vært trivelig å vært med, hadde jeg bare sett dette litt tidligere! Har lovt meg bort, men dere får ha god tur, og gi gjærne en rapport på hvordan det gikk! Siter
Geir Teigo Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 jaja. DA fikk jeg ikke dårlig tid alikevel. Booter opp maskina nå, og tar skandinavisk rundtur. Lykke til controllere! Siter
TOS Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Vil takke for flott ATC service i kveld Alt gjekk som smurt for min del, heilt ifrå oppstart på GA Parkeringa på Gardermoen til eg stengde motoren ved GA Parkeringa på Arlanda Takk for god service! Siter
Trond Meier Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Takk for at dere fløy Han på ESSA ble S3, og jeg er klar for å ta C1 checkout en gang etter ferien Siter
Geir Teigo Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Grattis til deg Trond! Svensken fikk også mine gratulasjoner før han logget av. Hadde en fin tur, men det evindelige problemet med at en motor faller ut, oppsto igjen på turen fra EKCH->ENGM. Reassignet ENGINE CONTROL til en tast jeg aldri bruker, så nå håper jeg det problemet er borte. Turen fra ENGM->ESSA gikk fulstendig uten problemer. Så på ServInfo at det var fin trafik i kveld. Siter
TOS Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hadde det problemet før eg og Geir Men eg fjerna heile tasten eg. Engine select brukar eg aldri uansett hehe... når eg flyr med tomotrs så har eg enten begge motorane på heile tida, eller så deler eg opp motoraksane på to spakar på Yoke'n grattis til kontrollarane ja Siter
Geir Teigo Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Sikkert like greit og fjærne den ja... tenkte jeg ikke på. Får forresten ikke konfigurert lyden i SB3 lenger, det er litt dritt. Prøvde om og om igjen før flighten i dag, men for og ikke bli for forsinket, gav jeg F og brukte tekst istedet. Skal sjekke litt på SB3 forumet før neste flight. Får brukt mikken i andre aplikasjoner, så jeg skjønner ikke helt dette her. Det tar liksom aldri slutt med problemer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.