Gå til innhold

Simtreff i Oslo


Bernt Michael Johansen

Anbefalte innlegg

Uttrykker herved ønske om at det innkalles til møte på Eilefs'.

Da jeg ikke vil ta vervet fra herr Sætre ber jeg om at det prosederes gjennom rette instans. Skulle sistnevnte på noen måte føle seg uskikket til oppgaven tar undertegnede gjerne imot påmelding via e-post.

Protokollen fra i fjor konkluderer med at "..fs møter er en sosial og hyggelig sport"

Hva med mandag 5. mars?

-bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bent!

Beklager at jeg ikke leste posten før nå. Nå vet jeg ikke hvor mange andre som har lest forslaget, men for å sikre at så mange som mulig får satt av tid, skal vi gjøre et forsøk på mandag 11/3?

Vi snakket om å kanskje prøve et nytt bevertningssted til neste møte. Er det noen som har tenkt noe mer på dette? Noen som har et godt forslag til et sted som har rom for 5-10 fly entusiaster og litt diskusjon?

------------------

Tore Sætre

Oslo, Norway

E-mail: tore.satre@iname.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Ivar Nygaard skrev:

Jeg er klar, samme hvor, hvorfor ikke Eilefs ?

VBX119


Egentlig ikke noe spesiell grunn annet at vi ville prøve noe annet. Og så var pils-prisen skrudd kraftig opp forrige gang vi var der (mistenker at det var pga det var midt i julebord-sesongen). Går diskusjonen kan det være greit å kunne la det bli sent uten å måtte legge hele matbudsjettet igjen i baren.

------------------

Tore Sætre

Oslo, Norway

E-mail: tore.satre@iname.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...