Erlend Nygård Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei. Har lasta ned Fokker 50 panelet til Espen, fannt fort ut at LNAV ikke var simulert. Hvordan skal jeg da kunne fly SID/STAR? Går det an å fly SID/STAR ved hjelp av VOR? I tilfelle hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Karlsen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Går det an å fly SID/STAR ved hjelp av VOR? Det er fullt mulig. Du trenger et kart for SID/STAR'en, og så setter du frekvens i nav-receiver'en og kurs i OBS'en for hvert waypoint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Nygård Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Men jeg kan jo ikke fly waypoints heller.. uten lnav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det kommer ann på, flere og flere punkter får nå bare koordinater og ikke radial / DME. Uansett er det vanskelig å fly etter FIX uten GPS eller FMC eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Nygård Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg finner ikke noe gps switch heller.. så hvordan kan jeg gjør det da : | Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du kan gå inn på http://www.fokker50.com/ og til FAQ seksjonen. Der finner du svar på det meste. Eller du kan sende mail til Espen på: espen@coolsky.no Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Nygård Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 La oss si at dette er min fp: ENTO TRF BBU TOGAT ENVA, hvordan skal jeg fly den ved hjelp av VOR navigasjon ?= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Da må du finne de aktuelle frekvensene, og legge de inn i nav 1 og 2, og switche etter hvert. Har du tatt "skolen" i FS? Der lærer du slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Nygård Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg kan det men problemet er at alle er ikke VOR's.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.