Gå til innhold

Duxford???


Johan Clausen

Anbefalte innlegg

I mandags fik jeg afvide, at jeg skal til Duxford i UK. Har nogen herinde været der, og kan de fortælle lidt om det? Har læst lidt om det på deres hjemmeside, så jeg ved sådan det grundlæggende, men er meget interesseret i at høre, om man stadig kan se den "engelske del" af flyudstillingerne? (den som nu snart kommer under tag i AirSpace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der tidligere i uken. Alle hangarene bortsett fra den nye (AirSpace) var åpne. Listen teller 14 sivile og ca. 117 militære fly. Noen av disse er til restaurering (man kan gå inn i hangarene og titte på at de jobber med flyene). Husk at reisetiden fra London er ganske lang. Førs en time med tog, og deretter en time med buss.

 

Mvh

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å ta buss (National Express) fra Victoria Coach Station direkte til Duxford Aerodrome. Bussbiletten inkluderer, om du vil, adgang til flyplass og museer på Duxford. Billig og raskt, vel en time. ( Dette er en buss som fortsetter til Cambridge).

Både Concorde'n og B52 som står på Duxford har selv landet der. Avganger og landinger hver dag, og billige turer med førkrigs De Havilland Rapide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...