Gå til innhold

Leter etter bra scenery i syd


Erlend Nygård

Anbefalte innlegg

Enig med Mr. Skaugstad over her, men vil i tillegg sterkt anbefale flere andre scenery fra SimWings/Aerosoft. Personlig hadde jeg heller satset på Gran Canaria og/eller Tenerife, før man kjøper Lanzarote eller Fuerteventura - men det beste er å kjøpe samlepakken, slik at man får alle kanariøyene samtidig - anbefales!

 

Dersom du heller vil dra østover, har også Aerosoft et scenery for Kos. I tillegg finnes det også mange flotte scenery for Frankrike og langs den franske riviera!

 

Malta er også en sikker vinner, i tillegg må man ikke glemme det Spanske fastlandet - masser med muligheter der, eller evt. Portugal. Dersom du vil trekke enda lengre syd, snakker vi fort Casablanca (Marokko) eller Hurghada (Egypt).

 

Anbefaler deg å titte f.eks. på www.aerosoft.com , www.simwings.com og f.eks. www.simmarket.com m.fl.

 

Her på Flightsim.no har nettopp Dag tatt inn Aerosoft/SimWings sin "UK Holiday Resorts" , der du får en MEGET fin mix av div. scenery og flyplasser. Se bare her:

 

UK Holiday Resorts til Kr: 239.- (røverkjøp spør du meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du vil trekke enda lengre syd, snakker vi fort Tunis (Casablanca) eller Hurghada (Egypt).

 

Hmm, her har vi kanskje bommet litt? "" Ligger et ganske stort land mellom Tunisia og Marokko ved navn Algerie. Blir vel Tunisia (Monastir) eller Marokko (Casablanca). Monastir kan jeg anbefale. Virkelig bra scenery.

 

Mvh

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...