Daniel Johnsen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Innlegg slettet av Daniel Johnsen Siter
Marius Helstad Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 kansje hvis jeg kommer hvem fra Sverige da Siter
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg er med! Kunne jo flydd noen tyske turister opp til Norge Eller noe lignende? Siter
Peter Nørkjær Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 ingen som er interessert? OT: Uhh, jeg kan altså blive små-irreteret, når man bump'er sit eget indlæg efter en time... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Enig! Litt småtrøtt, så blir lett småirritert.. Men et lite tips, hvis du har planer om å arrangere en groupflight må du først og fremst sørge for å ha et godt og presist innlegg med store bokstaver.. Hvis ikke ser det bare uproffisjonelt og "fjortiss" aktig ut, da holder iallefall jeg meg langt unna! Siter
Trond Meier Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Enig med Ivar, og kan jo legge til at denne posten sammla 6 fly på få timer Edit: Men ideen er god! Kom med mye trafikk på fredag så Erik kan svette litt (jeg sitter som instruktør for han) Siter
Daniel Johnsen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 legger dette på forslaget på is en stund jeg. men kom og fly på Fredag! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.