Gå til innhold

Bli med til GAP Hattfjelldal 28. - 30. Juli!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei alle sommerglade flygere!

Det er tid for årets GAP Weekend som i år skal holdes på Hattfjelldal, midt i mellom Bodø og Trondheim.

Området kan by på en fantastisk natur, og siden det i tillegg er GAP weekend får man også muligheten til å besøke mange likesinnede som elsker flygning!

 

Hvis alt går i orden med papirene så skal jeg oppover til Hattfjelldal helgen 28. - 30. Juli for å delta på dette arrangementet. Har allerede booket LN-HOF, en trofast Cessna 172 som har vært i Værnes Flyklubb sitt eie en god stund!

 

I denne sammenheng lurer jeg på om noen av dere ønsker å bli med oppover, har for øyeblikket to seter ledig.

Regner med en total flytid på rundt 7 timer, da dette inkluderer turen oppover, flygning under hele helgen og hjemreisen. Hvis vi da er 3 stk. vil dette bli rundt 1800,- per person.

 

Regner med at vi kommer til å bo i telt hvis været blir fint.

 

Virker dette spennende? Ta en titt på GAP sine hjemmesider for mer informasjon: http://www.gap.no/index.php?id=161

 

Ta kontakt om du ønsker å bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var oppflygning bestått og jeg er nå offisiellt pilot! Endelig!

Men desverre ser det ut til at både papirene kommer litt send til at dette lar seg gjennomføre, men kommer til å fly nedover til østlandet i anledning Unge Ørner 2006, så det er bare å følge med på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...