Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. juni 2006 Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2006 Hei igjen. Lenge siden jeg har postet eller svart på noe som helst her på forumet nå, men ble litt lei fs en periode. Uansett... Skal på ferie til Aalborg i Juli og flybilettene er helt sinssyk dyre. "SAS norge" skulle ha nesten 9000 spenn for å fly meg, kona og sønnen på 3 år fra Trondheim til Aalborg via Kastrup og tilbake. Sykt dyrt synes nå jeg. Kunne jo fløyet til Thailand for samme prisen. Jeg har lett etter andre flyselskaper, men ikke mange har flyvninger dit som jeg har funnet. Har sjekket cimber, men de flyr nesten ikke i juli i det hele tatt. Derfor spør jeg dere proffer her på forumet. Er det noen som vet hvilke selskaper som fly Kastrup-Aalborg for en rimelig penge? Til København er faktisk ganske billig med Widerøe, så jeg satser på de så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Sjekket prisen fra Køben til Aalborg, via Kelkoo.no. Da ble Travellink billigste med 3 898,- tur/retur 2 voknse og 1 barn. Er lettere hvis du har en dato, da prisene kan variere fra dag til dag.. Dette var også med SAS.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ta et søk på www.restplass.no Fant en pris på 2800,- eller noe i nærheten av dette èn vei for dere tre. Hvis dere ikke får noe under 5000,- så er det jo billigere å sitte på med meg nedover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ta et søk på www.restplass.no Fant en pris på 2800,- eller noe i nærheten av dette èn vei for dere tre. Hvis dere ikke får noe under 5000,- så er det jo billigere å sitte på med meg nedover. I bil da?? Du får vel ikke plass i flyet for 3 voksne og et barn samt bagasje i en C172. Litt fuel skal du vel også ha med. Blir vel en kraftig overskridelse av MTOW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Nesh da, så lenge bagasjen er på under 40 kg så skulle vel det gå bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2006 Ivar; I alle... Skal du fly nedover til Aalborg eller?? Vi skal dra nedover den 10 Juli og hjem igjen 15 Juli! Når hadde du tenkt deg i vei i så fall? Hvis du kødda så tar jeg den spøken greit lell da. Skal se litt på restplass.no først. Takk for tipset! Det viser vel hvor lite jeg er ute å flyr real tenker jeg når jeg ikke visste om denne siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ivar har du fått lappen din?? Mulig jeg har misset det?? Forresten så skal vi på klubbtur til Aalborg den 23. juni. Ikke lange biten fra Ski til Aalborg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid Lillerud Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hoi-hoi. Hvorfor ikke reise direkte fra Ørland til Ålborg? Sjekk AirNorway ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2006 Einar; glemte å svare på at du antydet bil. Vi kunne jo kjøre rundt og om sørsverige, men det blir fryktelig mye kjøring og kanskje da ikke så mye billigere enn å fly heller. Dessuten elsker jeg jo og fly! (ellers hadde jeg vel ikke hatt noe å gjort her på forumet) Du tenkte vel at det går an å ta danskebåten. Jeg sjekket det og det kostet 2000 kr hver vei med lugar da vel og merke. Men å betale like mye for båt som med fly?!? Da er saken meget opplagt for meg. Det blir fly! Arvid; takk for tipset, skal sjekke det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg er nok meget seriøs, men siden det var den 10. juni kan det bli mer tvilsomt om det lar seg gjennomføre. Har ennå ikke fått sertifikatet, sitter å venter på politiattest, men det er kun oppflygning som gjenstår. Det tar jo en liten måned fra oppflygning før jeg får papirene om jeg ikke tar feil, så tidligste jeg kan fly med passasjerer er nok i slutten av Juli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Einar; glemte å svare på at du antydet bil. Vi kunne jo kjøre rundt og om sørsverige, men det blir fryktelig mye kjøring og kanskje da ikke så mye billigere enn å fly heller. Dessuten elsker jeg jo og fly! (ellers hadde jeg vel ikke hatt noe å gjort her på forumet) Du tenkte vel at det går an å ta danskebåten. Jeg sjekket det og det kostet 2000 kr hver vei med lugar da vel og merke. Men å betale like mye for båt som med fly?!? Da er saken meget opplagt for meg. Det blir fly! Kanskje jeg skulle starte opp en fast rute mellom Norge (Ski) og Danmark for frakt av pasasjerer. Spesielt om de har tilknyttning til flightsim.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. juni 2006 Det ble AirNorway gutter. Men takk for hjelpa alle sammen. Lykke til med sertifikatet Ivar! Hadde vært moro å vært med en tur en gang da, kanskje en sightseeing rundt trondheim og omegn hadde vært noe?!? Einar; Du kan jo prøve ut foretningsideen din, kanskje du har funnet et uoppdaget marked her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Du er skrevet opp på "konakt" lista mi, så du kan regne med en mail e.l når jeg har sertifikatet i boks. Ha en herlig ferie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. juni 2006 Ihaaa! Takker og bukker Ivar! Du kan regne med meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.