Anders Sandvik Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 Hei sann. Jeg har aldri malt om et FS fly før,og lurte på om noen kunne gi meg nærmere instrukser om hvordan male om FS2000pro fly. Som f eks.737`en i SAS farger eller Widerøe eller et anna flyselskap. Det hadde vært fint om noen kunne gi meg instruksene,så jeg kunne kommet meg i gang. P.S Hvor kan jeg laste ned flightZip til fs 2000pro. på forhånf tusen,hjertelig takk.Det hadde betydd mye for meg MVH Anders Sandvik Siter
Karl R Pettersen Skrevet 13. februar 2001 Skrevet 13. februar 2001 Hei Hvis du får det til, kanskje du kan male det flyet med den tryna julenissen i 'grillen' :-) Mvh Karl R Pettersen Siter
Christer Elde Skrevet 13. februar 2001 Skrevet 13. februar 2001 Det blir ikke alltid like pent resultat, men det går jo an å bruke et enkelt tegneprogram. Christer Siter
Frode Stølen Skrevet 13. februar 2001 Skrevet 13. februar 2001 Anders Sandvik skrev: Hei sann. Jeg har aldri malt om et FS fly før,og lurte på om noen kunne gi meg nærmere instrukser om hvordan male om FS2000pro fly. Som f eks.737`en i SAS farger eller Widerøe eller et anna flyselskap. Hei! Du bør bruke fspalette når du maler ellers må du bruke paletten som er med flyet... Jeg kan sende et helt hvitt fly(737)+fs paletten så du har noe å starte med [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/cool.gif[/image] Ps. hvis du maler widerøe, ikke mal det helt som mitt ------------------ LN-STO Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.