Ole Helberg Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sjekk denne linken...... noen som kanskje vurderer xbox360.....jeg har det :-) xbox360 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hva heter spillet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 100% arkade SPILL, ala ace combat på ps2 eller trekke det så langt og si Afterburner- New and improved Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Her er ett til xbox360 Spillet heter Over G Fighters og kommer i Juni. Sjekk oxo denne linken. MOVIE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 ....men det ser jo rått ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Tiden da flysimulatorer kom på løpende bånd er nok dessverre over, men man skulle jo tro at det er mer marked for en realistisk simulator enn et arkade fly-spill...selv om det sansynligvis koster en god del mer å utvikle en god simulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 tror nok det bare er vi som er litt over middels interisert... Jeg driver to Spaceworld butikker, og det som selger er "instant action" Folk gidder ikke "lære" seg noe... Jeg derimot synes det er moro å koble av litt med slike Arcade spill, men ender alltid tilbake med FS9 (snart FSX) Det som virker veldig bra med denne er multiplayer funksjonen. Der er Xbox gutta flinke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Må si at jeg er LANGT fra imponert etter å ha sett videoen! Heller svært skuffet. Dette er ikke Xbox 360, dette er Playstation One. Jeg har faktisk sett bedre grafikk på Playstation 2, i et spill som er over et år gammelt, minst! Ace Combat Squadron leader har faktisk bedre grafikk enn den videoen der kan vise til, MYE bedre. Dette sier jeg ikke fordi jeg har spillet og liker det, dette spillet har dog sine negative sider, men det er mye bedre grafikkmessig enn dette spillet som vi ser i denne tråden. Rett og slett elendig til å være Xbox 360, som er rost så høyt opp i skyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.