Gå til innhold

Sterling NB 677


John Kolokotronis

Anbefalte innlegg

Lurte bare om noen vet hvilket fly (Vet at Sterling oppererer med bare Boeing 737) Sterling bruker på ruten Oslo-Athen-Oslo?

 

Ser at dere anbefaler å sjekke på Amadeus.net, men der så jeg ikke hvilket fly de flyr med. Var bare nysjerrig på om de flyr med en av de gamle Maersk flyene.

 

Flightnr. NB 677 og NB 678.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte bare om noen vet hvilket fly (Vet at Sterling oppererer med bare Boeing 737) Sterling bruker på ruten Oslo-Athen-Oslo?

 

Ser at dere anbefaler å sjekke på Amadeus.net, men der så jeg ikke hvilket fly de flyr med. Var bare nysjerrig på om de flyr med en av de gamle Maersk flyene.

 

Flightnr. NB 677 og NB 678.

 

Siden det er en ganske lang tur så er jeg 100% sikker på at det er en Boeing 737-800 som kommer til å fly den ruta!!

 

Det finnes kun 2-3 gamle Maersk fly igjen og du er riktig uheldig hvis du treffer akkurat en gammel maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte bare om noen vet hvilket fly (Vet at Sterling oppererer med bare Boeing 737) Sterling bruker på ruten Oslo-Athen-Oslo?

 

Ser at dere anbefaler å sjekke på Amadeus.net, men der så jeg ikke hvilket fly de flyr med. Var bare nysjerrig på om de flyr med en av de gamle Maersk flyene.

 

Flightnr. NB 677 og NB 678.

 

Siden det er en ganske lang tur så er jeg 100% sikker på at det er en Boeing 737-800 som kommer til å fly den ruta!!

 

Det finnes kun 2-3 gamle Maersk fly igjen og du er riktig uheldig hvis du treffer akkurat en gammel maskin.

 

 

Det er en b 737-800 som brukes på den ruten ja. Reg nr kan variere fra dag til dag. Men, Sterling har langt flere enn 2-3 "gamle" Maersk fly, b737-700 enn det som blir nevnt her.

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk.

 

Har flydd Maersk til Athen for noen år siden. Jeg syntes flyene og personalet virket slitent. Kjøpte foresten dyre biletter av SAS så overgangen i København fra SAS Airbus A321 (tror jeg) med videokamera i nesen, god plass og god service til Maersk 737 var en nedtur og skuffelse.

 

Med Sterling de siste to årene har det vært veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sjansen for at det blir B737-800 er vel bortimot 95% eller noe, 737-800 maskinene er forsåvidt greie dem - gjennomsnittsalderen er god, trangt er det derimot!

 

Sterling sine B737-800 fly er alle innredet med grufulle

189 seter, akkurat samme config som Britannia bruker i sine charterfly av samme type.

 

Men faktisk er det ennå litt mindre benplass (ja, det er faktisk mulig!) i Sterling sine B737-700 maskiner.

 

Pr. i dag har Sterling 10 stk. B737-800, 13 stk. B737-700,

og 6 stk. B737-500.

 

Flåten til Sterling finner man her:

 

http://www.sterlingticket.com/no/plane_fleet

 

 

Ellers er det ingen tvil om at SAS sine A321-200 maskiner er å foretrekke, men samtidig er det umulig å sammenligne komfort osv. SAS og Sterling er jo to helt forskjellige selskaper, Sterling og Norwegian flyr jo med mest mulig seter i flyene - er det lavprisselskap så er det lavpris. Dermed må jo dette gå ut over noe, deriblant komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er trang i Sterling sine -800 er sikkert og visst.

Flaug med dei ned tl Sharm El Sheikh i vår. Og med mine 196 cm på strømpelesten, så var det tortur. Eg måtte ut og gå kvert 20. Minutt for ikkje å få krampe i beina. Fekk nok med kjeft ifrå personalet når eg tusla opp og ned midtgangen medan setebelteskiltet var på. Men eg klarte ikkje sitte roleg då. Det var enten opp og gå, eller at dei måtte binde meg fast, det hadde dei nok først klart ETTER at eg hadde røska vekk setet som stod foran meg hehe...

 

Me var forøvrig tre i samme situasjon som dreiv og tusla rundt, eg, ein kompis og ein tredjemann frå Stavangerområdet. Vart ganske godt kjent med han etter ca 30 møtingar i midtgangen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...