Gå til innhold

Full krasj


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet hele helgen og tweaka og avinstallert... for så og installere igjen. Fly, fsNavigator/commander, SB3,fsinn.. ja u name it, men stadig får jeg full crash så snart jeg kommer online. Lest forumer herfra til evigheten og åpnet og lukket porter og brannmurer så det har vært full gjennomtrekk her.

Det som jeg ser går igjen av tips, er og teste FSInn hvis SB krasjer. Ikke en gang det hjelper.

Jeg kan fly default Cessna, men det er jeg ikke særlig interesert i. Hvis jeg sender FP og letter med det flyet, går det greit. Men om jeg bytter fly "inflight", får jeg spontan-CTD.

Skulle gjerne flydd litt med dere, men FS/windows vil bare ikke.

Noen som har et tips eller ti?? Noe jeg har oversett i hjelpfiler e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooj. Tror du det er noe galt`` "" Også hos meg???!! """".... ""

La inn en FSUIPC som jeg vet har funket før. Husker ikke helt men tror det er .53, men ikke helt nyeste. Har ikke gjort noe med innstillinger i den, men den har som sagt gjort susen på tidligere installer.

Skal prøve og laste ned den seneste versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...