Agnor Bertheussen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg prøver å signe up for VACC Scandinavia men får denne beskjeden når jeg prøver å sende inn skjema: Characters not whitin A-Z (space included) found. Jeg har sjekket at jeg ikke har med æ, ø og å. Skrev jo søknaden på engelsk. Ellers skrev jeg den informasjonen de skulle ha. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det lureste er vel og maile webmaster hos VACC Scandinavia om dine ploblemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Eller meg som driver med dette for vaccsca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Takk. Skal gjøre det ------------------------- Og takk for all den gode hjelpen! Skikkelig bra service av deg, Trond! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.