Thomas Varn Mortensen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Lurer på en ting: Hvilken Shader version understøttes af FS9? Går ud fra der blir brugt pixel shaders til vandeffekterne, men ved sammenligning med nedenstående billeder ser FS9's effekter jo ganske dårlige ud. Forskel mellem shader version 2 og 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Mener å ha lest et sted om at pixel shader 2 støttes av FS2004 mens versjon 3 vil komme i fsx.. Men om du kan bruke 3 til fs2004 er jeg heller litt usikker på.. Regner med at det skal gå bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Varn Mortensen Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Men om du kan bruke 3 til fs2004 er jeg heller litt usikker på.. Regner med at det skal gå bra. FS9 kender jo ikke til version 3, så om du har understøttelse for dette på gfx-kortet, vil FS9 ikke gøre brug af det uanset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Samme tenkte jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.