Kim Jørgen Brenna Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hei,jeg har fått ett lydproblem med SB3..det gamle headsettet var så slitt at når jeg logget på VATSIM ofr ett par uker siden og ATC kun hørte sus,kjøpte jeg nytt,men det samme skjer denne gangen også,ATC hører susing,men ingen lyd Noe hjelp og få? Siter
Trond Meier Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Bruker du USB eller vanlig plug-in headsett? Kan være lydkortet ditt.. siden du nå har prøvd to headsett med samme resultat syns jeg det virker slik iallefall. Om det var du som nettopp prøvde på Gardermoen, så hørte jeg bare statisk lyd. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Plug inn,har funket før,det gamle alså.... PS:Ikke jeg som Var "unreadable" i går,jeg var oberservern rett før du logga av Siter
Trond Meier Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hehe, ja det stemmer ja.. syns jeg kjente igjen navnet ditt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.