Werner Rafteseth Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vet ikke hvor mange som har fått det med seg, men Cross the pond holder på NÅ. Full ATC dekning over atlanteren, og nesten hele østkysten av USA. Selv er jeg på vei til EIDW fra ENGM, skal ha meg en liten stopp der før jeg fortsetter over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ahh... Var det derfor det var så stor trafikk over atlanteren og så mange ATC'er pålogget. Telte over 70 fly i luftrommet til Shanwick og Gander Oceanic i stad. Synd at jeg ikke visste om dette. Da hadde jeg planlagt bedre, slik at jeg kunne vært med på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Er nå inne i Shanwick Oceanic, og flyr NAT Alpha, begynner å dabbe av på trafikken, noe som er godt for øra mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kl. 18:35 (lokal) [image]http://einar-kristiansen.net/bilder/ot/1.jpg[/image] Her var det liv ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.