Mathias Ganss Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Heisann. Jeg, og sikkert alle dere andre og , har irritert meg grenseløst over at 737 PIC ikke har hatt Visual Approach waypointene til Gardermoen. Altså da RIGNO, NIRIG, NILEP, LEVNO, RIGSI, NINIV og NIGER. Det har jo gjort at det er blitt umulig å følge "Proceed direct RIGNO and report field in sight". Det jeg da har gjort er å legge inn disse punktene i en .xmk fil. Denne filen kan igjen legge inn disse waypointene i databasen til 737 PIC via editoren man kan få på feelthere. Nå er det slik at jeg ikke er spesielt teknisk anlagt, så jeg vil nødig gi ut denne filen, da det sikkert er noe som ikke er som det skal være, men jeg vil gjerne lodde stemningen her på forumet for en slik fil. Så kom gjerne med synspunkter. Mvh Mathias Tangvall Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Joda.. hadde vel vært fint. Finnes det ikke oppdateringer til navdatabasen på feelthere sine sider? Eventuellt kan du jo legge de inn selv via koordinater direkte i FMC som det gjøres i virkeligheten. Det funker i PIC også. Siter
Mathias Ganss Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Tja, som det gjøres i virkeligheten er tydeligvis forskjellig. Har kun sittet to ganger på klapp inn til GM ved visuell approach, og da ble RIGNO lagt inn ved å skrive RIGNO i FMC, altså ikke via koordinater. Jo, det finnes oppdateringer til databasen på Feelthere, men den AIRAC'en de har inneholder ikke de nevnte punktene. Derfor jeg la de til Mvh Mathias Siter
Mathias Ganss Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Ja her var det en enorm entusiasme og begeistring Da ser det sannelig ut til at jeg beholder filene mine for meg selv gitt. Så kan dere bare være kjempemisunnelige når jeg treffer rigno å sekundet Treffes online Mathias Siter
Alexander Storvig Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ja her var det en enorm entusiasme og begeistring Ville bare nevne at du postet innlegget ditt på litt feil sted. Jeg flyr aldri på Vatsim, dermed leser jeg aldri her i vatsim fora. Leste nå pga det er midt på natta og jeg kjeder meg. Men det er flere som ikke leser her. Jeg er faktisk veldig interisert i disse filene selv om jeg ikke flyr på vatsim! Mvh Alex. Siter
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 19. april 2006 Premium Medlem Skrevet 19. april 2006 Matthias gamle ørn! Æ vil gjerne ha Rigno inn i PIC æ åsså! Please? Siter
Mathias Ganss Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Heisann! Ja det er godt noen er interesserte:P Jeg postet det her med vilje fordi jeg helst ikke ville ha et stort publikum. Som jeg sa tidligere så er ikke jeg så veldig god på ting som har med FS å gjøre, så om jeg har gjort alt riktig tviler jeg litt på. Derfor vil jeg ikke at fryktelig mange skal slite med filen min;) Men de som er interesserte må gjerne sende meg en PM med mailadressen, så skal jeg sende filen så fort det lar seg gjøre. Mvh Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.