Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Hoho, aprilsnarr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Glad jeg ikke var der ute da Har nemelig vert dønn stille her i hele kveld.. Virker som OM er plassert på huset mitt! Alle bruker huset vårt når de legger seg på ILS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hoho, aprilsnarr! Takk og lov. Tenk hvis jeg hadde tatt turen ut.. Det hadde blitt kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du var et par dager for sein, men nå kom det hvertfall ett fly. NÅ vil jeg ut å knipse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Ett? Nei,det var minst tre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 3 stk sett fra mitt kjære kontor på Sola med utsikt til både 36 og 29 EDIT: Har for øvrig bildebevis (om enn av dårlig kvalitet - mobiltelefon)! Må få meg scanner og kikkert på kontoret!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 hvertfall ett fly Det vil si at jeg ikke utelukker at det var andre. Men som regel kommer ikke f-16 alene. Men det jeg så, fløy neste rett over huset, tok en bråsving inn mot 36 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.