Gå til innhold

Group Flight til Sweden High Density 2001


Mathias Ganss

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå som det store flyinet Sweden High Density 2001 nærmer seg synes jeg det er på tide at vi i norge samler oss sammen og finner på noe denne kvelden!

Jeg vil da gjennomføre en group-flight tidlig på kvelden for å varme riktig opp! Sted for avgang har jeg ikke funnet, men synes at Arlanda skal være target for flighten.

Synes vi skal ha noe annet enn ENGM som departure piont denne gangen, kanskje noe lenger unda, f.eks Sola eller kanskje noe nordligere!

Noen som eventuelt kunne interresere seg for denne turen og som har noen forslag til departurepoint; Si ifra! Skriv svar under her og meld din interesse!

Mer info kommer selvsagt senere!!

MVH

Mathias Tangvall

Event Coordinator Norway

ACCNOR6/VBX107

Ganss@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias

God ide med group flight.

Som nordlending foreslår jeg vi starer litt lengre nord !?. Vi trenger noen natiske mil for å komme opp på "cruise" samt å samle formasjonen. Vi kan jo fly fra f.eks fra Bodø sørover til Gardemoen før vi svinger østover mot søta bror's hovedflyplass.

Har du en dato ?

Eirik

SK 777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med på den!! skal man prøve å kome i formasjon så må man

ha litt distanse, så derfor mener jeg at Bodø er jo et flott alternativ. Men har jo ikke så mye mot å starte på værnes heller da eller hva mener dere?

hilsen en happy simmflighter

 

BRA-246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Flott, da sier vi Bodø! Er enig med dere, fint å ha litt lenger unda! Kommer med litt mer info om tidspunkt senere, men det blir nok tidlig på kvelden, som en oppvarming!

Kom igjen alle flyvere, start opp her i Norge og bli med på et flyin, som jeg tror blir kjempestort!!!

MVH

Mathias Tangvall

Event Coordinator Norway

ACCNOR6/VBX107

Ganss@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres helt topp ut, men personlig er jeg mer for departure Værnes... blir nok flyging i svergie, om ikke vi skal fly helt fra Bodø.

BRA-330

Håvard Olsen

[Endret av Håvard O 23-01-2001.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...