Sindre Grut Hilstad Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 People's Daily Online Venter i spenning på bilder og opptak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Tøft! Blir Torghatten det neste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Får ikke håpe at utfallet blir det sammen men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hvis de holder den V-formasjonen der gjennom hullet blir det garangtert et par russiske enker på ledig-markedet . Får håpe de går en og en eller etter hverandre i en snorformasjon f.eks. Forresten så er det etter hvert ganske mange som har fløyet gjennom det hullet der har jeg inntrykk av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Forresten så er det etter hvert ganske mange som har fløyet gjennom det hullet der har jeg inntrykk av. Ikke med Su-27, såvidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, men med diverse acrofly. Peter Beseneiy (husker aldrig hvordan man staver etternavnet hans) har gjort det, er noen flere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 http://news.xinhuanet.com/english/2006-03/17/content_4314665.htm Jaja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.