Sten Arne Bryde Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noen her som har noen fine spottersteder på Torp/Sandefjord lufthavn ?? Skal innom der imorgen og på søndagen. ATC frekvensene hadde også vært kjekt å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Fra parkeringsplassen rett sørøst for terminalen har man ganske god oversikt over de fleste flybevegelsene (kom deg helt inn til gjerdet). Torp bakke 126,17 Torp tårnet 118,65 Torp ATIS 119,07 De store flya som skal høyt og er fort over CTR får oftest avgangsklaring som det siste fra tårnet, deretter kontakter de Farris dep/app på 134,05 rett etter avgang. Håper du får en fin dag der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 ...og skulle det bli noe de-iceing, så finner du meg på 119,12.. Når hadde du tenkt deg hit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Hehehe, den er grei, så ut som det var lite deicing idag. Men skal ned imorgen igjen. Se etter en sort (møkkete) Nissan Almera. That's me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ble lite de-iceing ja.. Kun én på KL1212 i morges, så da ble det istedet en helsjekk av bilene... La merke til et par biler i ettermiddag et stykke opp på parkeringsplassen... Du og Tom kanskje? Er vel på plassen fra 15:00 imorgen og utover, så da skal jeg følge med... Kanskje jeg stikker oppom en tur om anledningen byr seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Ja stemmer, det var meg og Tom ja Jeg er der ca fram til kl 1500 imorgen. Skal hente samboern kl 1600 i Homestrand. Men er der fra ca 11 og utover tenker jeg (bilder fra dagens tur blir snart postet i screenshots forumet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.