Steinar Grindstein Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Nå i ettermiddag da jeg var påtur hjem etter å ha vert nede å handla litt mat å dagens dose med Cola hørte jeg en Dash8 over hode på meg! Det er i å for seg helt normalt da de pleier å fly så godt som rett over Sortland på turen mellom Skagen og Andenes. Det uvanlige denne gangen var at den utvilsomt lå i holding over Kjeringnes NDB som er i forlengelsen til Loc inn til bane 27. Er det noe her inne som kan si om dette er et holdingpunkt for Skagen? Har aldri opplevd dette før faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei Steinar! Dette finner vel du av i den store og flotte AIP-permen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det stemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Einar! De permene befinner seg hos den ikke helt ukjente Espen Furfjord. Han har kjøpt dem av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kunne vel være dårlig vær? Anyways er det vel til KG ved missed approach... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Det var i allefall opphodsvær her. Mem det tok ikke mere en max 10 min etter at jeg så dette at det begynte å snø kraftig her. Hvorvidt været kom sørfra å dermed var over Skagen da skal jeg la være usagt. Er nesten vindstille her på SOrtland nå i ettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.