Gå til innhold

Da skjedde det igjen


Kjell-Arne Willumstad

Anbefalte innlegg

Klokka er 20:00. Ungene sover, kona er ute på kino med noen venninner. Jeg er litt trøtt og sliten etter en tung arbeidsuke. Har store planer om å legge meg tidlig. Setter meg foran PC'n med en kopp kaffe og skal ha et par timer med FS før jeg tar kveld for å være uthvilt til i dag. Skal prøve meg for første gang på å navigere etter VOR.(Ja jeg er veldig fersk) Skjønner ikke bæra av hva min flyinstruktør Rod mener, så han avbryter timen og påstår at jeg er ukonsentrert??? Det er jo ikke han eg er gift med """"

Kva skjer? Etter, gud vet hvor mange avbrutte flytimer blir jeg lei og tar meg en flytur fra Langnes og navigerer ette GPS. Plutselig står kona og tapper meg på skuldra og spør om ikke jeg skulle legge meg tidlig. Klokka er nesten tolv.

Ja, ja. Det blir vel en ny trøtt dag på jobb, men i kveld SKAL jeg legge meg tidlig ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...